|
|
|
|---|---|
Candyman |
Tycker inta att jag ligger för högt i pris heller om man jämför med andra bilar, och om inte med nån värderingsida för dom ger jag inte mkt för. Länk Länk |
|
Om du inte tycker att du ligger för högt i pris och inte tror på värderingssidorna får du väl ligga kvar på den nivå du vill? Själv fick jag för att bli av med min V70 03:a med 13500mil gå 7% under den lägsta nivån som bilpriser.se anger för två veckor sedan. V70 generellt mer lättsåld än E39 dessutom. Hursomhelst kan jag bara önska dig lycka till med din försäljning! Ett tips är att reflektera över hur många som får det pris du begär för en beg bil från 99. |
|
|
Candyman: Du ligger för högt i pris enligt mig om du vill få bilen såld snabbt! Jag skulle inte betala 75 lakan för en 523 på 25 000 mil ärligt talat fast än din bil är urläcker! Rimligt pris mellan 55-65 tusen..... Men men lycka till med köpet! BMW M-POWER |
|
|
Började du annonsera igår, eller har du haft annons ute tidigare? Är annonsen precis ny får du väl se hur många spekulanter som hör av sig och vad de tycker om priset. Det är det som är det verkligt intressanta. Och det är det verkligt intressanta, inte vad bilpriser eller vi som inte tänker köpa din bil tycker. Men eftersom du frågar tycker jag spontant priset är för högt, tycker du bör sänka till 69´ eller öppna upp för prisförhandling. Försöker själv sälja min svensksålda 325iT-01 med färre mil än din för drygt 10´ mer och intresset finns men är inte stort. |
|
Candyman |
Tack för alla svar, har fått erbjudande att sälja den till Findland men jag vet inte, känns som att man har för lite kontorll över affären och om han verkligen kommer att registrera den där så jag tror jag står över. Ska ändra priset så dom som är intresserad får lägga ett bud istället, Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.