|
|
|
|---|---|
|
Jag har rätt nyligen skaffat mig första bmw:n som tyvärr bara har original kassettdecket. Jag vet att man kan montera en växlare i bagaget, men jag undrar om man kan exempelvis byta kassettdecket till ett fullgott navigationssystem om jag så vill, bara det systemet också kommer från en E39:a? Jag menar, är det gjort för att passa - eller är det bara något jag har fått för mig? Att tävla i gästboksinlägg är som att ställa upp i paralympiska - du kanske vinner, men du är fortfarande ett mongo! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ett eftermontera en originalnavi är ett betydande jobb där man får byta kabelstammar i bilen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ok, de e väl hyfsat logiskt ändå. Men passar det ihop med panelerna månn tro? Att byta till vanlig original CD borde väl inte vara något problem? ------------------------------------------------------------------------------ Att tävla i gästboksinlägg är som att ställa upp i paralympiska - du kanske vinner, men du är fortfarande ett mongo! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.