|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har sökt en hel del info om min STORA färdator som sitter i en E34 525IT -93. jag har hittat en del MEN antingen är det inte det jag söker eller så är allt jag hittar på tyska och jag fick inte äns godkänt i tyska. så min fråga till er har ni några tips på vart jag kan hitta info om hur man kalibrerar och justerar inställningar i den. det jag lyckats med iaf är att jag vet hur man tar sig in i test programet men det skulle sitta fint med info om koder och dyligt. jag har även knas med en ut av funktionerna och det är den som ska tala om hur långt jag kan åka med bränslet i tanken den visar att jag kan åka ungerär 30mil hela tiden. det är ju i och för sig bra att det inte försvinner soppa ur tanken men jag tror ändå bilen stannar om jag inte tankar så ös gärna info om detta. MVH//G3 [IMG]Länk | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ja man får tacka. jag har läst lite men har inte riktigt kommit underfund med hur man kommer till rätta med problemet att den visar att jag kan åka 30mil konstant på soppan i tanken. några tips? [IMG]Länk |
|
|
Se om Test 04-06 kan ge lite ledtrådar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.