AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
956

sänkningsats vart?

RU
82
RULLEZ
528 im 00
tjena tänkte sänka mig e39 med M pack..
fick ett pris av realcar 45 fram o 30 bak för 2000sek..
har 19tum 255fram 275 bak
iaf tänkte om ni visste nått billigare alternativ..
eller det där kanske e billigt vad vet jag ,,
tacksam för svar

ruLLEZ
ji
729
jigga
428i coupé -2014
ebay.de finns H&R satser riktigt billigt, köpte själv min därifrån för 1300-1400 inkl. frakt!
RU
82
RULLEZ
528 im 00
fan va nice,, vad söker man på?

ruLLEZ
Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
Vad tar Motornord!? Jag köpte ju där men, minns inte vad de tog.
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Köpte själv sänkningsats 40/20 stötdämpare inkl fjädrar från gemotorsport.se, hämtade upp bilen från verkstaden som monterade sänkningen, provade att köra på en rondell som jag kör varje kväll efter jobbet påväg hem, med dem nya sänkninsasten kunde jag hålla lite högre fart samt med bättre väghållning, jag var bombsäker på att komforten skulle få lida lite, men det kändes ärligt som komforten vart riktigt bra om inte bättre. Mina gamla stötdämpare har gått runt 8k mil och dem var de inget fel på.

Just nu har jag vintersulorna och plåtisarna på, men kan tänka mig att det går riktigt fint me mina 18" sommarsulor.

Köpa väghållningsats till bilen känns som jag gjorde rätt val då man får den där brinnande intresset/gnistan igen och nybilskänslan.
RU
82
RULLEZ
528 im 00
jag en så kallad "hängröv" inte så fräsht..
skulle det räcka med 45mm 30mm får att få det snyggt?
ge mig förslag pånått billigt..
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Vet inte exakt om de gäller samma sak på 5-serie som på 3-serie...men i stort sätt måste det sänkas minst 20mm mer fram en bak om man ska få ett snyggt förhållande mellan fram och bak.
Men är det bara fjädrar du ska ha,eller är det en hel väghållningssats?
Om det bara är fjädrar har ju tex weitec en 40/20 sats för dryga 1400:- hos DTS i Tyskland.
RU
82
RULLEZ
528 im 00
kikar på det.. tack

ruLLEZ
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.