|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra om någon satt in 4 dörrars stolar i en 2 dörrars e30? tänkte om det går att bygga om stolarna så man har fällning ? om det är någon som har gjort en sån operation ? har nämligen hittat skålade sportastolar från en 4 dörrars i samma färg som jag har i min 2 dörrars e30 | |
|
Jag satte in 4-dörrars stolar i min 2-dörrars 318i. Vet inte om det går att bygga om de, men kör man fram stolen och upp med ryggstödet så kan man ju klämma in någon stackare där bak. Jag tycker ändå det är mot mänskliga rättigheter att sätta 3 vuxna bak i en E30 (jag älskar E30, men sanningen är ju att de är ju inte rymliga bak). Ska åka ut till garaget och ta en kik på hur det ser ut så kan jag återkomma till dig om hur vida jag tror det går eller ej. |
|
|
hej det är ju sant är ju inte så mycket plats bak i en e30 ! men det skulle vara nice om man kunde bygga om stolarna vore jätte snällt om du kunde ta dig en titt :) |
|
| Verkar krångligt att bygga om de, men på något sätt om man lyckas byta stolsramen till 2-dörrars-stolen och sen på något vis måste man bygga ny fäll-spak till stolen. Jag har inte testat men det måste ju gå om man är lite teknisk och klurig. | |
|
Är det inte "bara" att flytta över dynor och sådant till fällstolarnas ram? Har läst om en sådan operation någonstans där de byggde om ej fällbara till fällbara också så det går att fixa. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.