|
|
|
|---|---|
|
Ska byta till M3 3.2 bakvagn på min 325 och ska passa på att byta bakskivor samtidigt. Någon som har skivor att rekommendera? Behöver inte vara några superskivor utan något som motsvarar original går bra, bara det är bra pris. Letar efter begagnade M3 3.2 bakbromsok också. Så om någon vet vart man kan hitta så vore jag tacksam. Behöver inte vara original, utan bara några som passar. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Jag monterade zimmermann:s skivor bak förra säsongen på min gt och dom fungerar och håller över all förväntan. Har kört upp 4 uppsättningar belägg inkl en runda carbotec..... detta på 135 varv på nordslingan och dom är inte slut!!!! Rekomenderas! halva priset mot orginal. Jag tror att det är samma ok även på 3.0. / John |
|
|
Hej igen. Är det Schmeidmann som säljes dessa skivor? Verkar också som M3 3.0 och 3.2 har samma bromsar bak. Någon som kan bekräfta? /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Jag råkade vara på AD Center när jag impulsivt fick för mig att testa deras skivor och då fick Zimmermann. Jo det är samma ok runt om, 3.2 har skivor med flytande alucentrum det är skillnaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.