|
|
|
|---|---|
Lm vanos |
Hej Har monterat ett defa larm 820 i en e34. Men har lite problem med låsningen via fjärren allt verkar vara rätt kopplat.Det går att låsa upp med fjärren om man låser med nyckeln . Men det går inte att låsa med fjärren .Har lite funderingar om menyerna i larmet om det är där det ska ändras .men komfort stängningen fungerar perfekt. Är det nån som vet nåt om detta så är jag tacksam för svar. 520-95 Lm |
|
Kör du komfortstängningen via fjärren? Har själv ett 823 larm i min e34 och det fungerade ua med öppning/stängning tills boxen la av och jag fick en ny i utbyte. Därefter går det bra att låsa upp bilen men om jag låser bilen inom 30-60 sekunder efter att jag låst upp bilen, låses bara höger framdörr. Tog upp detta med tekniker på KGK och de sa de gjort en mjukvaroförändring i de nya boxarna. Han kunde inte rekomendera mig någon lösning utan att så var det. |
|
|
Släng ut defa larmet och köp ett cargard.Visserligen lite dyrare men det blir slut på strullet. micke 66 e28 |
|
markus00 |
Enligt de flesta BMW auktoriserade verstäder så är Defa det bästa. Dom vet nog vad dom snackar om. |
|
DEFA är skit dom går sönder och är lätta koppla bort CARGARD fungar bäst . Men åter till dit problem . Kolla att du får ström till låsrelät från larmdosan Brukar kärva i relät i DEFA larmet (Har fixat flera) Och kolla att du kan låsa bilen överallt + öppna så att ingen lås är trasigt. |
|
Lm vanos |
felet är fixat hade fått fel anvisningar på plint nummer.DEFA har jag haft i flera bilar tidigare och aldrig några fel Lm |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.