|
|
|
|---|---|
|
Hej vänner, första gången här! Nu undrar jag om jag kan få hjälp med riktpris på min bil jag ska sälja?! Modell: 330i, 6-vxl Serie: E90 Färg: TITANSILVER METALLIC Läder: DAKOTA/SVART Uttagen:2005-02-11 (2 ägare, BMW + jag) Mil: ca 5700 mil Info: Toppskick! Många delar är helt nya på bilen som te x Xenonljus, dimljus, grill, framstötfångare+bak nylackad etc etc. Specifikation/kvitto finns på allt. Utrustning: Stora Navigationen (bredbild+Europakartor) Aktiv styrning (fartstyrd) Dynamic+Komfortpaket HiFi Ljudsystem Multifunktionsratt (bluetooth/voicespeak) Svart Daktotaläder Larm (BMW original) Punkteringsfria däck (sommar+vinter, BMW original) 18-tum (nya) 255/däck + 17-tum (som nya) 225/däck, BMW original) Aluminiunlister (interiört/sport) Armstöd fram (värme-/kylfunktion+skjutbart fram/bak) Car-freak | |
|
kolla på www.bilpriser.se tex Mvh |
|
| Är den smälld eftersom så mycket är bytt på en så ung bil? | |
| En 06:a med samma utrustning går på 329.000 hos BMW-handlaren. | |
|
Tack för er input. Nej, bilen är inte smälld. Den fick en parkeringsskada, då jag passade på att byta de delar som var mest lackskadade. Svårt med "rätt pris" då jag ser både högt och lågt på olika sajter. Car-freak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.