|
|
|
|---|---|
|
Halå! 520i -95 och lampor som lever sitt eget liv. När man lägger i backen tänds inte backlysena men istället släcks regplålsbelysningen och indikatorlampan för dimljus bak tänds i kupén. När man tänder dimljusen bak tänds inte dimljusen men istället släcks regplåtsbelysningen. Vad kan vara fel? Är tacksam för svar och gissningar. Jesper | |
|
Garanterat kabalget till bakluckan som är avnött vid gångjärnet, mycket vanligt fel på E34. Ta bort isolerbandet runt det och skarva ihop det. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kan hjälpa dig med sökningen om du inte hittar ngt kabelbrott direkt. På min bil vad ca 80% av kablarna på väg att gå av varav en hade gått av helt. Jag hittade brottet längst in på armen till bakluckan där kablarna går i en böj cirka 180 grader, man måste lägga sig i bilen och ta bort isoleringen för att se det. Första gången jag sökte drog jag bara bort på det jag såg stående plus lite till och då var det cirka 1 dm kvar =/ hehe. Lycka till! |
|
|
Va bra! Tack för hjälpen. Jag ska ge mig på det. Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.