AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.244

Verkstad i Malmö?

Som ni förstår är jag ute efter en bra verkstad som kan göra det mesta, inklusive hjulinställning. Och jodå, jag har brukat sökfunktionen och jag har varit med bilen på Need for speed som inte gör sådant.
Så andra tips mottages tacksam!
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

För hjulinställning så kan jag rekomendera Ringtjänst i Arlöv, ligger precis vid Burlöv Center. Några år sedan jag var där men dom var alltid kompetenta och gav bra service.

När det gäller andra verkstadsarbeten så är det just NFS som brukar rekomenderas.

___
//Ulf
Personligen uppskattar jag servicen på Need For Speed. Jag uppskattar oxå när folk säger "nej jag gör inte det" hellre än att dom säger "javisst" och gör ett uselt jobb.

"En bra verkstad som kan göra det mesta"

I min värld är ofta multifunktionsprylar en produkt som kan göra mycket saker mindre bra.

Låt en verkstad skruva på bilen och en däckfirma ställa framvagnen så blir det nog bra.

Det finns en entusiast här på forumet och på rejsa som jobbar på en däckfirma på Lundavägen i Malmö, kommer inte på vad firman heter men jag är övrtygad om att han kan hjälpa dig att få till en riktigt bra hjulinställning om det du är ute efter. Borde gå att googla fram.

Lycka till!

Johan S
www.bimmer.se Länk
CS#4079/SC#580
Tack för tipsen, jag ska kolla upp dessa!
Återkom gärna med var du gjorde det och för vilket pris :)
Fi
149
FiatluX
530iA Touring -95
Need for Speed!

I luv my Beemer !

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.