|
|
|
|---|---|
|
Jag ska sätta M5 knotan i en E28 M535 o tänkte ta bort ac´n, sedan sitter även luftpumpen ovanför...får jag ngn betydande felkod eller liknande utan denna emissions pump på plats? Ngn som tagit bort den på sin S38B38 ? - TEAM 667 RACING - - Next door to heaven racing - | |
|
Kolla om AC:n fortfarande har tryck innan du monterar bort den, om det är R12 i den (CFC, röd? skylt i motorrummet) så åk till en kylnisse som suger ut den. Är nästan säker på att alla S38B38 har R134a (grön skylt), men kolla det. Luftpumpen ger knappast nån felkod? Din 545 skulle vara kul att få spana in nån gång, flyttgods är skojigt! ;) Mvh |
|
|
Jag funderade om luftpumpen gör ngn väsentlig skillnad...men som jag kan förstå det snurrar den upp ngra minuter vid start och frikoppplas sedan likt en ac kompressor när den inte används?... AC´n är redan desarmerad :) 545:an är nerplockad...har väntat på nya kolvar o vevstakar FÖR länge..så därför pillar jag med M535:an X S38 knotan! - TEAM 667 RACING - - Next door to heaven racing - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.