|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Har tittat på denna 320. tycker den har bra pris. är de ngn som vet om den? Länk | |
|
Tjena. Ser fin ut, snygg färg och bra utrustning. 6 ägare, hur många brukare vet jag ej... Min åsikt är väl att 320-motorn har väl hög förbrukning, satt i förhållande till vad den presterar. Även ganska ljudlig/surrig på långfärd pga utväxlingen... Annars en mycket trevlig bil. Priset känns bra, inte mycket att snacka om om den är fin och skött som den ska tycker jag... |
|
| Ser fin ut. Tycker dock att 320-motorn är lite karaktärslös. Men utbudet av svensksålda 325/330-tourings med M-paket är ju begränsat! | |
|
Väldigt bra pris på den var det i alla fall. De flesta andra verkar vilja ha uppåt 150+ för sina. //Lövet |
|
|
Ser definitivt bra ut.. Perosnligen gillar jag 320i motorn, tycker den är precis "lagom" för normal användning, men med en bil med M-sport kanske man vill ha lite mer pulver. Jag tog en diesel istället, Mer tryck för mindre förbrukning, men M-sport utrustade 320d växer inte heller på träd. Speciellt inte med automatlåda.. Och definitivt inte till de priset som finns på denna bensinare. Ring o prata med ägarn och förra ägarn. //amullo --- |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bilen "köpt" på KVD Bilauktioner i Kungälv 2007-10 för eller nackdel ? Helt klart en E46a som skulle tänkas ta plats i garaget istället för 540. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ok tackar för svar. hade en 330ci innan men tycket den var lite för dyr att ha. sen måste jag ha en kombi också ;) ni får inte säga att 320 motorn är tråkig för då blir jag bekymmersam. får leta efter en 325 kanske. ni tycker inte den är "för" billig då? |
|
|
Jag tycker 2,2-liters 320i är riktigt trevlig, låter bra också. Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
| Drar för mycket soppa, trots sina ynkliga 170hk. Men måste du absolut ha en sexa och tycker att de andra större sexorna kostar för mycket i försäkring o skatt, så är 320 bra. | |
|
hej Bedrövligt att så dyra bilar sjunker så mycket i pris! Köp den du,säkert bra. Mvh Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.