|
|
|
|---|---|
|
Hej! Försöker hitta BMW m135-fälgar till min E46. Dessa satt monterade orginal i 18"-dimension bla på BMW E46 med M-paket från 2004. Fråga: Har sett att dessa även sitter på vissa Z4:or. Är det samma design som till E46 eller är det en annan design/modell? Om det nu är modell m135, vet ni vilket et de brukar ha till Z4? Länk Tacksam för era svar! Mvh Johan | |
|
Det ser ut att vara samma fälg även till Z4. Länk Finns även till E60 men då i en annan dimension. |
|
|
Och så här snygga är dom på min Z3: Länk (o; |
|
|
Det är samma ET på Z4 som på E46. Så ja det är exakt samma fälg. Den finns även till E60 men då i en version med lägre ET. Länk |
|
|
Tack för era svar! Försöker hitta en uppsättning m135:or, men de är inte lätta att få tag i tyvärr. Nu vet jag iaf att det rör sig om samma fälg som till E46:an. Tack! Mvh Johan |
|
|
Kolla på salesafter.de! Jag köpte därifrån och har bara bra saker att säga om dem. Svarar på mail ganska fort också! Originalgrejer och man får BMW-kvitto. Jag köpte mina med dunlop sport maxx för 16700 inkl frakt. Har dock sett att det finns med bridgestonedäck och då blir det lite billigare. Tar lite drygt en vecka efter beställning tills du har de hemma. De fraktas till din dörr. "Nu vill jag ha en Z4 Coupe 3.0Si" |
|
| Snacka med Razvan på stylabilen.se de har sådana... Till rimliga priser oxå.. | |
| Jag köpte M135 från Salesafter och Michelin Pilot Sport PS2 från Däckonline, Det slutade på 19500:- monterat och klart. Det är ändå 4000:- billigare än Stylabilen, och därifrån får man gamla Michelin Pilot Sport. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.