|
|
|
|---|---|
|
Tja beställde 5/120 Zito GTR black 18x8" med Kumho Ecsta Ku31 225/40/18 runt om.... Hoppas fälgarna passar min E46! Då jag redan tabbade mig me att köpa E60 M5 Fälgar förra sommaren. Påp bythjul skriver dem inte ET på fälgarna, så vad tror ni, tabbade jag mig igen eller kan jag sova i lugn o ro? Paketet väntar på DHL terminalen och allt verkar klart. Rätt eller fel fälg till E46 03.a 320? | |
|
Jag vill påstå att det är en tabbe att inte ta reda på ET innan du beställer, ja... Möjligt att företaget säger och delvis har rätt när dom säger att fälgarna passar. Frågan är bara hur VÄL dom passar. Har dom ett ET på 35 så funkar det men det ser för jävligt ut. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Har du beställt dem så att de ska passa E46 så har de ET35, vilket de visst skriver på sin hemsida: Länk Fälgarna finna också i utförande med ET 20 Länk , så vi får hoppas att de levererar rätt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
länk med på en bmw me sånna fälgar, tycker inte dem e fula Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.