|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har lyckats ha sönder ett rör som är L-format som kommer ut från plenumet. Kan någon hjälpa mig med att hitta den detaljen i ETK. JAg har tamejtusan letat överallt. Kanske går den inte att köpa som ensild reservdel? Länk | |
| Sorry! Fel länk ovan: Länk | |
|
Jag tror den är till vevhusventilationen, men kan inte heller hitta den. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är mycket riktigt till vevhusventilationen, där klammer 5 sitter på denna bild. Länk Jag råkade ut för samma sak och löste det genom att gänga in en slangnippel med 1/8 NPT gänga. *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
Tack för tipset Galant! Jag var för fokuserad på att hitta original delen. Det går ju minst lika bra med en slangnippel! |
|
|
Jag trodde jag hade hittat allt här, med reservdelsnummer och allt: Länk Men jag upptäckte att just den del du söker fanns inte med... Den du söker skall nog vara ansluten till "5" på bilden här: Länk Men naturligtvis finns inte delen med på insuget heller: Länk Bilden visar inte ens hålet där man skall trycka i den. /Mats J |
|
| Nää, det är mycket märkligt att det inte finns med. måste ligga i någon annan bild, men jag tycker jag har letat grundligt överallt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.