|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan tipsa om någon firma i tyskland som är bra att ha att göra med? Behöver lite nya framvagnsdelar mm och priskillnaden mot för här hemma gör att jag har börjat kolla lite i tyskland. Har dock aldrig handlat något därfifrån så tips på bra firmor samt övriga tips uppskattas. MVH David Öfverdahl-Forslöf | |
|
Titta vad man kan hitta om man använder sök-funktionen;) Länk Min bil: Länk |
|
Transocean |
Länk |
|
Välj en butik/säljare på Ebay som har goda referenser, svårare än så behöver man inte göra det. Se upp med frakten bara, en del säljare tittar bara på ett företag när de uppger hur mycket frakten går på till Sverige. |
|
Transocean |
Jag kan rekommendera Länk fick idag leverans från Berlin, strålkastare komplett hel/halv samt 10 liter motorolja 10W-40 halvsyntet 70 euro plus 24 euro frakt. Beställer du för över 200 euro så ingår frakten. En vecka tog det att få grejorna hem! Nackdelen är att om man beställer direkt från hemsidan så kan man inte välja Sverige eller i mitt fall Norge. Och då blir det inget köp. Man kan dock söka upp dom via Ebay-shops-länken som jag bifogade ovan i trådet, beställa och betala med pay-pal och grejorna kommer hem. Men då får man inte fram alla delar de har på lager, så bäst och lättast om man kan tyska är att ringa eller faxa butiken och himmlen öppnar sig... |
Transocean |
Sorry! Länken blev fel. den skall vara kfzteile24.de |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.