|
|
|
|---|---|
|
Vad ska man välja? Har funderet på en 325i men jag vet inte om jag ska satsa på en Sedan eller en Cupé. Och det är inte utseendet jag behöver råd med för jag vet att Cupén är snyggare. Jag funderar på vridstyvhet väghållning ja allt utom utseendet som skiljer dem åt. Nån som kan hjälpa mig? //MVH Lundin | |
|
Jag och <Tobias320> bytte bilar igår kväll. Jag tyckte att det var ostadigare i hans sedan. Kombinationen chassi/sportstolar kontra skyskrapedämpare/farmors fåtölj gjorde lite skillnad ;-) /När sedan Tobias åter fick ratta sin 320 sedan, blev det 320 race från Åkersberga.../ MVH KJELLEN |
|
|
Som Kjelle antydde (tror jag?) så bör man kanske jämföra dessa, med samma utrustning. Vridstyvheten är i grunden nästan densamma, dock med ca 100kg övervikt för coupen för att uppnå detta. Med diverse hårdare dämpare osv får du antagligen likvärdig väghållning, oavsett vad du väljer. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Mao är en sedan snabbare än en coupe. | |
|
Kjelle.... Sitter du å skriver skit om min bil??? =) ///Tobias |
|
| haha :) | |
|
Åja, du är lika ful du! Det stog nåt om att din brummar och min jamar... MVH KJELLEN |
|
| Jag har hört nåt om att sedanen skulle vara bättre balanserad eller ha bättre viktfördelning eller nåt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.