|
|
|
|---|---|
|
Min bil på bilden 20" fälgarna med 255-30-20 runt om Koni dämpare o fjädrar,i övrigt original... | |
| Länk | |
| jag tycker att den var riktigt snygg :D vet ej hur bra komforten är hehe men snygg var den | |
| Komfort.... vad är det för något??? :) | |
| För mycket Leffe stuk med krom. | |
| Tycker personligen att fälgarna sitter bra och är ganska diskreta,trots storleken och krom,med tanke på att bilen är silver.... hade det varit svart bil,nja.... | |
| Jag gillar inte krom. Men smaken är som baken som tur är! | |
|
Tycker det är lite fööör stort med 20'. Tror att bilen är designad för att max ha 19' och i min smak så brukar BMWs designer ha ett gott öga till såna detaljer. Och krom, ja vet inte det jag. Men är du nöjd och tycker det är snyggt så spelar det ju ingen roll vad jag tycker :-) Sen är jag lite "originalfantast" med..... Niklas Fransosen |
|
| för mycket! sjukt att du fick dit dom... | |
| Tycker passformen är bra, sänkningen likaså - dock är jag tveksam till kromade fälgar - men huvudsaken är att du gillar det! =) | |
| nicolas: 20" får plats på 3-serie inga problem :) rätt sänkning med rätta grejer... bilen är nu iofs såld men men.... lidköpingsbiltjänst som har den nu,dock med 18" på :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.