|
|
|
|---|---|
|
Är rätt intresserad utav ett köp, men vill göra ett kap på den lite mer snabbare =) mvh Anders | |
| m6an är lite snabbare. | |
|
Anders: menar du på allvar att när du väljer mellan dessa två bilar så är det viktigaste att den ena är 1/10 sekund snabbare till 100? Kan utan vidare lista massor med argument varför jag skulle valt den ena eller den andra och den minimala skillnaden i prestanda är knappast med på denna lista. ___ //Ulf |
|
|
Jag har kört med min M6:a mot en kompis M5:a några gånger och M6:an är lite snabbare, men absolut inte mycket. Mvh Crille |
|
| Är ju samma mtor och vxl-låda så är ju bara luftmotstånd och vikt som spelar in. | |
| tack för alla svar.. jag har varit o testkört både m6an och m5an. Jag tror att jag fastnat mer för m5an, men vi får se vad valet blir! | |
|
lolzorinna: Glöm inte provsitta baksätet i M6 som iallafall inte jag kan sitta i pga takhöjden. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Varför ska man någonsin sitta i baksätet på sin M6:a? ;) Mvh Johan |
|
|
Grelle: Jag har kompisar som vill åka med och kör över 3000 mil per år :-) Sitter någon som råkar vara runt 180cm bak vid en kollision garanterar jag en ruggig whipslash när huvet drar i taket på vägen tillbaka. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.