|
|
|
|---|---|
|
Sålde precis min BMW 325 -92 för 68000. Ska nu troligtvis köpa en Nissan 200sx s13. Kanske låter lite konstigt eller vad tycker Ni grabbar?? Har jag tid så är jag kvar på forumet och svarar på BMW frågor i fortsättningen också... Mvh Johan | |
-:BeeMWe:- |
Vik hädan hähä :) |
Richie L |
Bakhjulsdrift ialla fall på nissan :) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Var idag och såg Blackrace på Hisingen här i gbg och med tanke på hur Nissan dominerade där så kan jag nästan förstå att du är sugen på en 200sx. Den värsta av dem alla var nog en Nissan Sunny Gti. Hörde någon snacka om att den hade 295hk, vilket jag inte betvivlar ett ögonblick. Sen fanns det tre röda 200sx,varav en av dem var kusligt snabb. Blev nästan sugen på en själv, fast med tanke på att jag vill ha känsla och kvalitet samtidigt som prestanda håller jag nog fast vid bmw. death is guaranteed - life is not |
|
|
Tony Clifton: Jodå självklart blir det nog inte riktigt samma känsla som i BMW:n... Men jag vill helst köra med sressfläkt nu... det skall åtminstone bli kul att prova på. BMW:n var min första bil. Jo, 200:orna går ju rätt bra, helst vill jag ha en 300:a men den blir en aning för dyr... Mvh Johan |
|
|
Lycka till i Japsträsket.... Nämen 200:orna går jävligt bra, åkte en som var chippad och den gjorde mätarn ut, ett jävla drag var det i den åxå... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Jag blir lite brydd att du sviker bmw:n! Det går 2st nissan 200 här i Bräcke jämtland där jag bor! Den ena rasade med besked för ung en månad sen! Var ett vevstakslager som det bara va smulor av! Sen den andra hade börjat knacka lite nu oxå hörde jag! Men dom går ju bra så länge dom håller!!! |
|
bmw_turbo |
Det går utmärkt att banka ner en turbo i beemern:) Lycka till i Nissan stallet! BMW 320 E30 "Cartman Edition" -Liten, Fet & Ettrig |
|
Sickan: Hade jag råd så skulle jag självklart valt BMW igen, men det känns som M3:an blir för dyr och jag börjar tycka 325:an är för svag... det är synd att det inte finns något i mellan de två alternativen. Är det två 200 trimmade eller standard? |
|
|
bmw_turbo: Ja, det skulle vara j'vligt kul att köra en turbomatad 325:a... Hört (och sett) att de skall gå rätt bra... men det låter som ett jobbigt projekt om man tänker på besiktningen. Dessutom är det väl inte så billigt att turbovåldta en bil, eller? Mvh Johan |
|
| Jag tycker du ska ta dig en tänkare innan du handlar en nissan 200. Jag har aldrig själv ägt en, men därimot har några polare. Om dom har fått tag i måndags ex eller bara haft otur i största allmänhet vet jag inte men maken till strulbil har jag inte varit med om. | |
Crusty |
hehe, såg precis en Alpina B8 piska skiten ur en Nissan 300....MMMMM !!! |
|
jag sålde min förra BMW, till fördel för en Japanare! Jag behöl den c:a 3 månader.. Innan jag sålde den till vrakpris och köpte BMW igen! Jag var Så j-la trött på högt varvtal, dålig komfort, plastig inredning och ett vägljud som inte går att finna i en BMW!! Tänk dig för!!! //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Alltså så här är läget, min 325:a hade inte så mycket utrustning (och ordspråket "mycket vill ha mer" är väl bekant), min bil hade bara elhissar, elspeglar, eltaklucka, vanliga stolarna. Kul att ha en sådan bil på sommaren.. nej jag står inte ut en sommar till i den hettan! Nu till hösten skall jag förhoppningsvis börja plugga på högskolan och kommer då inte att ha råd med en BMW längre, därför väljer jag någon billigare bil, för ca 40-50 000 kronor. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.