AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.093

nya z:an med endast lätt maskering...

Länk ser faktist rätt bra ut.. ser det itne ut som om linjen på dörren från dagens z4:a finns med?? tror att det kan blie ne riktigt snygg bil bara dem inte exprimenterar för mkt
ay
234
aye
Z4 3,0i 2004 (ljusröd)
"This prototype is sporting the retractable hard top, although new reports out of Germany tell us that buyers will also be given the opportunity to choose a soft-top option."

an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Vad snyggt dom har maskerat plåt cabben!
På tiden! Det är väl snart bara BMW som inte har det!

Länk en video på bilen körandes på ringen... ser riktigt snygg och slank ut :D gillar verkligen det jag ser..
Tacktacktacktacktacktacktacktacktack!

Någon som vet när den ska premiärvisas och när man i förhållande till detta datum kan boka ett ex hos sin lokala BMW-handlare? Jag gissar att det är möjligt att boka in sig på ett exemplar ett par månader innan de första bilarna dimper in så man är garanterad en tidig leverans.
naa vafan, asså seriöst, z3:an e mkt hetare enligt min point of wiew!
de gamla formerna över fronten e så speciella på 3:an, och dom har suddads ut på 4:an typ?! :(

neaaeeaeeeeaaee.... 3an äger :D
Behåll du din 90-talsrelik så går vi andra vidare ;)

Ingen som sitter på lite erfarenhet av hur långt i förväg man kan lägga en bokning? Annars får jag ta och genomföra ett telefonsamtal framåt semestern, även om jag har på känn att det blir lönlöst.
Det dröjer ju över ett år innan den släpps!
Man brukar kunna beställa bilen när priserna släpps ungefär 2 månader innan premiären.
känns nästan som om nya z:an kommer lira i en högre division ,,,,
Länk kolla på inredningen.. visst ser den lite mer exklusiv och påkostad än dagens även om man inte ser så mkt
280km/h på mätaren också :P
Länk lite databilder.. fronten såg riktigt riktigt bra ut
lite inredningsbilder... looking good :D
Länk
Länk
lite mer avslöjande bilder på instrumentbrädan..
Länk
Länk
Länk
Länk
Ratten var inte vacker!
Kul att inredningen inte blir lika spartansk som på den nuvarande.
Länk nu börjar det bli minre och mindre maskerat :D komemr nog bli en jädrans bil til slut.. nu e de inte långt kvar :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.