|
|
|
|---|---|
| Länk ser faktist rätt bra ut.. ser det itne ut som om linjen på dörren från dagens z4:a finns med?? tror att det kan blie ne riktigt snygg bil bara dem inte exprimenterar för mkt | |
|
"This prototype is sporting the retractable hard top, although new reports out of Germany tell us that buyers will also be given the opportunity to choose a soft-top option." |
|
|
Vad snyggt dom har maskerat plåt cabben! På tiden! Det är väl snart bara BMW som inte har det! |
|
| Länk en video på bilen körandes på ringen... ser riktigt snygg och slank ut :D gillar verkligen det jag ser.. | |
|
Tacktacktacktacktacktacktacktacktack! Någon som vet när den ska premiärvisas och när man i förhållande till detta datum kan boka ett ex hos sin lokala BMW-handlare? Jag gissar att det är möjligt att boka in sig på ett exemplar ett par månader innan de första bilarna dimper in så man är garanterad en tidig leverans. |
|
|
naa vafan, asså seriöst, z3:an e mkt hetare enligt min point of wiew! de gamla formerna över fronten e så speciella på 3:an, och dom har suddads ut på 4:an typ?! :( neaaeeaeeeeaaee.... 3an äger :D |
|
|
Behåll du din 90-talsrelik så går vi andra vidare ;) Ingen som sitter på lite erfarenhet av hur långt i förväg man kan lägga en bokning? Annars får jag ta och genomföra ett telefonsamtal framåt semestern, även om jag har på känn att det blir lönlöst. |
|
|
Det dröjer ju över ett år innan den släpps! Man brukar kunna beställa bilen när priserna släpps ungefär 2 månader innan premiären. |
|
|
känns nästan som om nya z:an kommer lira i en högre division ,,,, Länk kolla på inredningen.. visst ser den lite mer exklusiv och påkostad än dagens även om man inte ser så mkt |
|
| 280km/h på mätaren också :P | |
| Länk lite databilder.. fronten såg riktigt riktigt bra ut | |
|
lite inredningsbilder... looking good :D Länk Länk |
|
|
lite mer avslöjande bilder på instrumentbrädan.. Länk Länk Länk Länk |
|
|
Ratten var inte vacker! Kul att inredningen inte blir lika spartansk som på den nuvarande. |
|
| Länk nu börjar det bli minre och mindre maskerat :D komemr nog bli en jädrans bil til slut.. nu e de inte långt kvar :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.