|
|
|
|---|---|
|
Skrev en tråd nu i veckan om att jag hade obalans i min 325a och att jag skulle köpa nya fälgar nångång i veckan. Nu har jag iaf gjort det och nu är obalansen borta. Men nu har jag fått ett annat problem. Bak däcken tar i skärmarna när man gasar. Hur ska man lösa detta. Hårdare bakfjäder eller ska man bredda ut skärmarna eller vad tycker ni? Kom gärna med tips om vart man kan bredda ut skärmarna(helst i sthlm) och eller vad jag ska köpa för bakfjädrar eller andra förslag. /Erik | |
|
Räcker troligtvis med att valsa ut skärmkanterna. Kostar inte många hundringar. Var det samma dimmension du satte på? Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
|
Fälgarna jag satte på nu var ett par Azev 16*9 tum. Dom var betydligt bredare än dom 15" arna jag hade innnan. Vart kan man valsa ut kanterna nånstans? Finns det nån som gör det i sthlm? /Erik |
|
VillHaCab |
Har för mig att x-style gör det för en billig peng. ring och hör efter: Tel. 08 - 584 50 100. Tel. 08 - 584 50 101. www.x-style.se |
|
Ok. Task, ska kolla med dom. Ingen som vet vart man kan köpa billiga bakfjädrar då? /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.