|
|
|
|---|---|
|
Tjena Undrar om någon varit och tittat på denna ? Länk går i köpes tankar nu igen =) hade en m3 cab förra året fast carbonsvart och smg nu börjar suget komma tillbaka , och undrar om någon varit och kollat på denna eller vet något om den ? jag har ringt ägaren och fått svar på följande : en tidigare ägare här i sverige import han viste inte hur många ägare det var i tyskland kan jag kolla upp det på något sätt ? alla servicar var självklart gjorda enligt honom var bilen i nyskick han hade köpt den till sin fru som inte gillar den ( för hård och stötig) han var själv mycket bil intresserad och hade flera jänkarbilar som han byggde. hur låter bastuck systemet ? sen gillar jag verkligen fälgarna? vad tror ni ? tacksam för alla svar jag kan få =) | |
|
Det var en helt ny sufflet på bilen , dock visste han inte riktigt varför men han trodde den blev utbytt pga någon skurit med kniv. |
|
| Tycker den är dyr, jag gav samma pengar för en M3 cab med samma miltal och årsmodell - för två år sen... | |
|
Du kan begära ut importpapper från Vägverket, bl a det tyska fahrzeugbrief (ägarbevis). Där står det antal tyska ägare. Se väldigt fin ut! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.