|
|
|
|---|---|
| Köpte ett paket med bromsbelägg+skivor+varnare+fluid till 330n på Länk. Sidan såg seriös ut och jag blev tipsad om dom här på autopower. Paketet gick på $340 och frakten skulle enligt en viss Doug som jag hade mailkontakt med gå på $70. Som hittat! Men när jag kollade på kontot idag så är dom påväg att dra nästan 4000:-! $675 alltså helt orimligt mycket pengar så det måste ju blvit något fel eller så har man blivit lurad..Någon som har erfaranhet av turner? | |
|
Varför frågar du inte dem direkt varför summan inte stämmer? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det har jag gjort, på mail... Men dom sover där borta... Och jag vill få min oro stillad snarast genom att förhoppningsvis någon här på autopower kan ge goda referenser. Är det ett seriöst företag så behöver jag ju inte vara orolig | |
|
Frakten låter lite billig. Får du inte betala tull och moms på delarna också? Jag har aldrig satt mig in i att beställa utifrån så jag vet inte, bara en tanke... ///BMW - Was sonst! |
|
| Nä, kollade själv upp frakten på Fedex hemsida och den stämmer. tull och moms ska ju betalas till tullverket och inte till turner motorsport:P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.