|
|
|
|---|---|
|
Vilket system är det man ska ha. Länk eller Länk Går det att besiktiga med båda?? står racing på det sissta nämnda men inte på det första. Mvh Fredrik | |
|
Någon som vet om priserna är med leverans?? MVh |
|
|
Jag har inga problem när jag ska besiktiga bilen! Jag har Supersprint..... |
|
| Vilken av länkarna har du ?? | |
|
Den första: Supersprint magnum exhaust tips - 90mm in diameter |
|
|
Har från kattarna och bakåt.. Ska oxå inhandla Supersprint grenrör,x-pipe samt race kattar ,så det blir ett helsystem... |
|
|
Men x-pipe är inget jag behöver tvunget köpa för att köpa slut delen? När du köpte minns du vad frakten gick på? |
|
|
Det satt redan på bilen när jag köpte den April-06 Har för mig att min bekant (förra ägaren) sa att det gick loss på ca 16 papp.. Vet ej vad frakten gick på ,eller vart han köpte slutdelen ifrån,men jag kan höra med honom om du vill? |
|
|
Är rätt säker på att de priserna är utan frakt. Tänk även på att ifall de fraktar delarna från USA så kommer delarna med största säkerhet fastna i tullen och då behöver du lägga på 25% moms och 4.5%tullavgift. Bättre att köpa från England då, nästan samma låga priser (kanske tom billigare nu för Pundet har sjunkit mycket) men inga problem med tull då det är ett EU land. Jag har precis köpt ett Supersprint X-pipe från www.ca-automotive.co.uk/home.html . Bra service och det tog ca en vecka att få hem. Tror frakten var ca £50 Nu skall jag bara få tid att montera det också:) |
|
|
Finns ju en svensk hemsida som har sånt också, www.stylabilen.se verkar vara bra priser, någon som beställt från dem? |
|
|
någon som hört både supersprint och eisenmann live som kan säga om det är någon skillnad? Är det någon annan skillnad mellan dessa två, tex kvalitet, effekt osv? Kan man montera slutburkarna först för att i ett senare skede montera x-pipe? Är det svårt att göra detta själv? |
|
|
se på priset i tyskland e-bay för supersprint. Länk |
|
|
bra pris, ca 9100 sek. lite struligt när allt står på tyska, men har jag fattat rätt att dem skickar till hela europa och att frakten är 24.90 euro? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.