|
|
|
|---|---|
|
Kan ej finna någon trasig säkring under baksätet eller i motorrummet. Finns det något annat ställe för säkringar eller är det något annat fel? Det är en 520i 90. Tacksam för svar. Vänligen Mikael | |
|
Hej! Har läst här på forumet att det finns en huvudsäkring som kan strula. Ska vara en liten platt säkring vid höger fjäder ben i motorrummet, 80A ser ut som ett metallbleck, testa att kolla upp denna. Kan vara trasig(sprickor) utan att det syns. Kostar 5 kr att köpa ny. Sitter i ett svart plast hölje på + kabeln efter batteriet. Är det fler elfunktioner som är defekta? Kan vara värt ett försök. mvh Mange |
|
|
Stort tack för svaret! Skall kolla så fort det blir ljust ute. Mikael |
|
|
Grejen är det att jag har liknande symptom på min bil, c-lås låser upp/låser ej osv. Paj innerbelysning, digitalklocka, å höger elhiss. Dock så sitter säkringen under baksätet på min bil då batteriet sitter där. Har köpt säkring och skall mecka med bilen imon, kan svara imon om detta hjälpte. Mange |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kanonbra. Kunde först inte se att säkringen gått sönder. Lossade på kablarna och upptäckte att den spruckit (ej bränt av). Efter byte funkar allt perfekt. Mikael. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.