|
|
|
|---|---|
| Nu är min kära Z såld, men jag fortsätter självklart att följa era intressanta diskussioner här - och kommer inom snara dagar tillbaka med en ny vän till Z familjen. | |
|
"kommer inom snara dagar tillbaka med en ny vän till Z familjen" Jaså vad blir det istället? Z4? Z3 med större motor? Trodde inte man kunde ge upp Z... jag är inne på min 5'e nu :) /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Z3 Magnus du är innepå din 5:e Z, imponerande! vilka kunskaper om just Z du måste besitta, om du köpt någon av de senaste beg. tycker du att du har kunnat omsätta dina kunskaper i köpen? och i något fall avvärjt köp p.g.a.ditt kunnande, saker som en "amatör" inte hade upptäckt? mvh Uffe/bildock |
|
| Magnus - Det blir en Z4, men Z3 med större motor känns också lockande =) Kanske efter Z4, så får man känna på båda bilarna. | |
|
Bildock: Jag har köpt alla begagnade... och ja jag har avvärjt ett köp men det var faktiskt när jag var ute efter min 2'a Z3... den skulle ha gått 6000 mil men motorn lät/kändes inte som den skulle och slitaget på inredningen var för mycket tyckte jag. Annars har jag faktiskt hittat rätt direkt när jag kollat på en bil. Man lägger ju dock märke till om dom inte har rätt framlyktor (typ framlyktorna från 98 sitter på en sen -99 eller liknande) och andra små detaljer som inte är precis vad dom borde vara, vilket gör att man förmodar att den varit smälld eller liknande. Karin: Z4 är klart godkänt ;) /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
| Nu är jag tillbaka =) Denna gång med en svart z4 3,0i, den var en stockholmare och idag var jag och hämtade den..ses ute på vägarna! | |
|
Välkommen tillbaka! Ser framemot lite bilder! Lite skillnad på bil med den större motorn? /Pane |
|
|
Pane; Tack! =) Bilder kommer så snabbt den är tvättad, nu ska det ju regna i Göteborg så det får bli efter regnet.... Ja det är mkt stor skillnad =) Mycket roligare.... Mvh Karin |
|
|
Grattis Karin! Kul att du inte lämnade zäta flocken, 3.0:an är nog en trevlig bekantskap. =) /// Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.