|
|
|
|---|---|
|
Det börjar bli dags för ett kylarbyte men priset på original lockar inte direkt. Är det någon här som har erfarenhet av dom billiga nya kylare som säljs på tyska ebay? Gärna specifikt för E38 men alla åsikter mottages tacksamt. Priset är ju bara 25% av original så man kan ju förvänta sig en viss kvalitetssänkning. Men även om dom bara håller hälften så länge så är det ju ändå en bra affär. /Fredrik | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Originalleveratör är Behr. och de är väl egentligen inget vidare heller, så vad kan vara sämre ?? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Jag har en kylare från ebay på min 523i. Har bara kört med den ca. 6 månader, men änsålänge har jag inget att klaga på. den var ca 5mm högre än originalkylaren, så monteringen blev margienellt svårare än med en original, men det var inget problem tycker jag. | |
|
Jag har också "ebay" kylare på min 528 och den har funkat bra nu nästan ett år. Enda jag kan anmärka på är att hålet för kylarkorken var nästan för litet, man måste trycka dit korken och sen kan man skruva fast den. /// Kristian |
|
|
Hej, en fråga till er som köpt från ebay. Vilket företag och hur lång tid är leveransen. mvh Sun |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.