|
|
|
|---|---|
| tja alla min mk4 har slutat att fungera det står på dispaleyn please wait a momemt hela tiden sen matar den inte ut skivan hade den inne på lagning på auto7h i Borås de hade bytt ut hela läsaren när ja fick tillbaka den var det samma visa igen fick inte ut skivan igen samt att det stod samma medelande undrar nu om det e nån som haft liknande problem lr kan ge mej råd hur ja ska gå till väga för att få iordning den igen ..tacksam för alla svar mvh :///Mirza | |
| ingen? | |
|
Prova på sökfunktionen och skriv navigator så kanske du hittar något där. Bosse |
|
| har kollat runt men nästan inget som stämmer in på mitt problem | |
| är det en bränd dvd skiva eller orginal? | |
| jag har provat med både original bmw skiva samt bränd.. den fungerade utmärkt när jag köppte bilen en dag helt plötsligt stod det medelande please wait sen fick ja inte ut skivan mer lyser röd lampa hela tiden allt annat fungerar så som cd växlare board c. vet inte vad ja ska göra | |
| snälla nån!! | |
| ??? | |
|
åk tillbaks till snubbarna i borås å begär en backreparation. De har väl ändå 3 månaders servicegaranti?! my shit always works sometimes! bi-em-dabbeljoo |
|
|
slhap de sa bara att de inte fick till det med navin.. de hade bytt ut hela cd läsaren där inne.. men sen när ja fick tillbaka den så var det exackt likadant ut som innan ja lämmna in den, kändes som de inte hade gjort nåt me den.. |
|
| låter ju som det var med min cdväxlare jag plockade sönder och smorde den och rengjorde lasern så funkade det bra igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.