|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vill byta den långa standard knoppen mot gärna något kortare och/eller tyngre. Den korta med vikt som fanns till E46 har vad jag förstått slutat användas och ersatts av en lika lång som standard fast med tyngd i, stämmer det? Vad jag isåfall undrar är om det skiljer något mellan knopparna på e46 och e60 då M-knoppen till e60 se kortare ut (nr. 3) på bilden: Länk Eller har ni annat förslag? ///Björn | |
|
Jag har ju AC Schnitzers knopp på min 330Ci ACS och den rekomenderar jag varmt om du kan även kan tänka dig gå ifrån BMW org. knoppar. Lagom längd med härlig sportig känsla och inte lädertrams ;) utan hård metall! Här ser du en bild på ACS-knoppen... Länk Kan maila fler bättre bilder om intresse finns. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Snygg är den helt klart. Dock vill jag nog hålla mig till BMW's lädertrams just nu, går i tankar att sätta läder på mina lister och då tror jag det skulle vara snyggare att hålla sig till det även på vxl-knoppen. Men är det ingen som vet om 5-serie knoppar passar på min e46? |
|
|
Du kan köpa vilken BMW-växlepaksknopp du vill och sätta på! Dom passar alla rakt av, ja inte automat till manuell så klart :-) Själv har jag en belyst spak som eg bara finns till en Z4M...... Det finns en kortare som sitter som standard i M-pkt till 3-serien tror jag. Satt i vart fall en kort historia med kromad rand längst ner på min innan jag gav den respass från bilen. Numera fungerar den som knoppen på mitt paraply :-) Man vill ju vara rätt utrustad även under regnet..... Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.