|
|
|
|---|---|
| ja nån som vet hur breda däck jag kan ha på en sån fälg, utan att det ser konstigt ut. är 255 för mkt? | |
|
Diameter? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| 17" men det är egentligen orelevant!? | |
|
255 på 8" blir nog brett. Jag har 235 på 8" på min 523 och det tycker jag sitter perfekt. |
|
| misstänkte det. kastade iväg en best på 245or. | |
|
Diametern spelar roll eftersom ju mindre gummi desto exaktare måste det vara. 235/45-17 är en originaldimension för E34. Det går att få på 255/40-17, Audi har det som fabriksmonterad dimension på 8x17: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
255 på 8"-fälg låter lite väl mycket tycker jag. 235 känns vettigt. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Jag har 245/40/17 på min 523:a och det blev riktigt bra. Gummikillen nämnde dock att det vr brett men att det inte är några problem. Brdeare än så villa han inte montera. Min bil: Länk |
|
|
idde>>>Du har 8'' bredd förmodar jag nu? Framgår inte så där "jättetydligt" i ditt svar menar jag bara :) Mvh Janne. |
|
| heh... Ja jo det skall det vara 8" dvs. Jag förstår kritiken fullt och väl =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.