|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har köpt en 320i e46 -00 jag hadde S60 innan och var nöjd med ljudet , men med den BMW 320 inteeee. jag vill få bättre ljud med orginala stereo uttan förstärkare , få man bättre ljud om man bytta orginala Högtalare till annat (ex Pioneer, Sony o.s.v) ? Jag tänker att köpa en Pioneer TS-E1396 ( Länk ) till bak , Vad tycker ni ? få jag bättre bas och resultat än orginalen som har nu? tack | |
|
Hej Det är skumma ohm-tal på högtalarna. Iaf fram. Att sätta dit 4-ohmare kan ge lågt och oblanserat ljud. Enligt vad jag minns är det blandning av 2 & 8 ohmare. Jag är ingen expert på området. Vill bara tipsa om detta innan du slår till. Rekomenderar att du söker på forum om guider på området. |
|
|
Hittade detta som verkar intressant, dels med tanke på den låga dollarkursen. Kompletta högtalarsystem för diverse BMWs. Länk |
|
|
Tack sparc en dålig fråga kanske : dem grejer på BSW har samma ljud nivå som orginalen som sitter just nu på bilen eller högre ? är dem inte exakt reservdelar med samma Kvalite ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.