|
|
|
|---|---|
|
Länk Den här kom precis ut, Annonsen berättar inte så mycket, men de är riktigt billigt ifall allt stämmer med bilen. Bilen har förvisso gått en bit, men det börjar de bli många m5or som har gjort. | |
|
Finns nog inte många m5or som gått mindre än det heller;) Mkt billig, synd den inte finns i mina trakter så man kan kolla på den här hemma:( |
|
|
Att den har gått en bit spelar ingen roll anser jag, då det är skicket som avgör. Men av reg. plåten att dömma så ser den inte ut att vara svensk reggad. Vilket jag anser är konstigt, då det inte är någon stor procedur. Men det är helt klart bra pengar på den. Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
7 ägare i sverige sen 2006-11-27, samt att det står något iaf jag aldrig sett förut "ägmätarställning, km: 182896 Observera att uppgiften om vägmätarställning kan vara oriktig eftersom vägmätaren kan vara trasig eller ha blivit utbytt." Allt enl vv.se |
|
|
Kan ju iofs vara så att det är någon självskriven skyllt också. Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
Jo den ser inte direkt helt normal ut, men som sagt så får man ju träff på en M5 hos vv.se på det regnr. Men ringer ju givetvis allsorts varningsklockor vad gäller miltal etc. Men vem vet, kanske ett kap? |
|
|
Förrförra ägaren är If Skadeförsäkring, det verkar lite misstänkt... Bakljusen ser ut att ha orange blinkers, även det lite misstänkt då väl alla M5 hade vita blinkers runtom, åtminstone i Europa? /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
| Såldes en svart på kvarndammens auktioner för några månader sen som hade varit stulen och inlöst av försäkringsbolaget. Kanske är denna då med tanke på att IF ägt den? | |
|
tanke på miltal så låter det rimligt med årsmodellen men oftast så fuskas det med mätarställning på ny-importerade bilar.lite väl många ägare! men ser bilen bra ut o inget vanos knack o kopplingen är bra så tror jag att det är ett kap.oftast har folk inte råd med bensin kostnad och försäkring på M5:or då släpps dem iväg billigt.. mvh jocke |
|
|
Bilen har just nu körförbud p.g.a "Förfallen skatt/avgift 2812 Kr " nuvarande ägare är den som har dragit på sig skulden. De hemmasnickrade skyltarna kan vara p.g.a att polisen kan ha tagit skyltarna p.g.a förfallen skatt. Bilen hade godkänd besiktning : 8:e april i år med följande vägmätarställning: 182896 km, besiktningen var U.A. Bilen har varit avställd lite olika perioder: Period 2008-01-11 till 2008-03-25 Period 2007-08-22 till 2007-10-20 Period 2006-10-17 till 2006-11-27 There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Ser nu att bilen saknar M5 njurar och att den har t-ribban i fronten vilket inte fanns på M5. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Det ringer ju en heldel varningsklockor när man ser denna, Men till ett sådant pris och om man prutar lite så kan man nog få en bra bil för pengarna. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Billig, men finns säkert anledningar till det. Jag hade sålt den bilen i delar men de e ju bara jag... |
|
| Känns väl lagom i pris för en -99 med det miltalet tycker jag. | |
|
Ägaren innan har köpt den av IF och har enskild firma:Företagsnamn: Lars Lindroths Lack & Plåtcenter i Täby Gatuadress: REPROVÄGEN 9 Postnr och ort: 183 77 TÄBY |
|
| är väl nån plåt/mek som köpt den från if med lite skador och nu fixat den och säljer.. är nog ett kap. så länge den går fint maskinällt.. den har ju lite konstig historia.. men behöver inte va fel med det. | |
| Verkar vara såld nu iaf, annonsen är borttagen. | |
|
Någon här som köpte den? Undrar vad det blir för slutpris på denna vid kvd, säkert i betydligt sämre skick: Länk |
|
|
Den slutade på: 94500 kr + 2600kr = 97100 kr Inte så billigt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.