|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vars man kan köpa sänkningsfjädrar till en Z3 Coupé 2.8 -99? vill att den ska sänka rätt mycket. Länka gärna till olika sidor så att man får lite att välja på ;) Mvh | |
|
Jag köpte först sänksats på mekonomen (kilen fjädrar). Bilev blev lägre fram men INGEN skillnad bak. Då handlade jag grejer från en sida i usa som vet vad dom sysslar med. Länk Ska du sänka mycket måste du nästan ha excentriska bussningar alt. svetsa om bakvagnen då den inte är justerbar. Annars kommer ytterkanten på dina däck hänga i luften. |
|
| ok, nja såååå mycket ska jag ju inte sänka men kanske 40/20 eller nått liknande | |
|
Kolla in min bil här: Länk Den är sänkt 50/40 med Weitec. Jag tycker det blev grymt snyggt och dessutom är det körbart överallt, tar inte i vid höga fartgupp osv. Mvh Henrik |
|
|
soda: javisst det är ju så det ska se ut :) vars har du köpt dom weitec fjädrarna? å du fasen så snygg bilen va:) |
|
|
Tackar tackar, har lagt ner en del tid på den under de snart 5 år jag ägt den. Lite här och där har det blivit. Jag beställde mitt chassiekit direkt från Tyskland via en kompis. det går alldeles utmärkt att köpa fjädrarna på Ebay om du vill. Jag rekommenderar dock att du byter till andra stötdämpare också. Weitec har ett komplett kit med dämpare och fjädrar som kostar cirka 4000:- Det heter Ultra GT. Billigare än så kan du nog inte komma undan om du vill ha kvalitetsprylar. Mvh Henrik |
|
| Riktigt Snygg bil soda. | |
| soda: okej en får tacka! | |
|
Hej. Jag har en sats nya Weitec sänkningsfjädrar som nog är till salu. Sänker 40 mm. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.