|
|
|
|---|---|
|
Har lite huvudbry och tänkte kolla vad den allmänna åsikten är. Ska man ta bort M3 märket på bagageluckan eller inte ? Motivera gärna varför eller varför inte också :) cruZZe | |
|
Tycker det är mer stilrent utan. Dessutom ser gemene man inte skillnad på en 316 och en M3 E36, så chansen att få bilen skadad av avundsjuka människor är mindre om du inte har ///M3 märket kvar. //JOakim |
|
|
Ello. Du vet vad jag tycker cruZZe, bara o ta bort. Dock så står det fortfarande M3 på listerna så ett tränat öga ser det ganska snart. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper>>> Det finns ju lister där det inte står M3, jag har sånna, dock inte på bilen för tillfället. Tyckte det blev snyggare med märke... Å andra sidan ser ett ännu mer tränat öga att det är en M3a på stolarna... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
| Bort med märket, håller med Joakim, ser mera stilrent ut. | |
|
Hej bort med märket och dit med ett 316 emblem så kommer du ha ännu roligare vid rödljusen. mvh Stephan |
|
| Får nog svårt att dölja min, när jag får den... med eller utan märken... | |
Sphinx |
Behåll märket!!!! En polare köpte en M3 -96 för ett par dagar sedan, han gick direkt till BMW gbg o köpte ett nytt märke för att montera det senare samma dag, BEHÅLL MÄRKET MVH Sphinx PS: Jag har mitt på och det förblir där det sitter! |
|
Japp ha kvar märket!!!Det är ju en M3:a du har då ska det u också stå det på den!!! Mvh Ricke |
|
|
Min M3:a beställdes utan märke på bakluckan och utan märken på dörrlisterna. Visst kan det vara snyggt med M-märke på dörrlisterna, men det är troligare att man får ha sakerna ifred utan. Hade en 325iM för några år sen med M-märke på bakluckan, tog ca: 3 veckor innan nån bänt loss märket (värt ca: 180.-)med en skruvmejsel. Som M3 ägare måste man ju tyvärr och oroa sig för sina backspeglar, front och kjolar....känns som det räcker för mig ialla fall. Johan |
|
|
Ha kvar märket!! Det är ju jättesnyggt! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Svårt att säga till en annan person huruvida han ska göra i en så pass personlig fråga, men a) det är ett ovanligt snyggt ///M-blem, b) det är ju ruggigt "cleant" utan...kanske dummt att ta bort, men att postumt montera ett ?? Nja...smaken är som baken.. MVH (M5 & M3 Heelt utan ///M-blem) Philip |
|
| Gör så här... ta bort märket, ångrar du dig, så sätt tillbaka det igen... ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.