|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha stänkskydd till framhjulen eller sk. magnetiska stoneguards till bakskärmarna (skydd man sätter på de utstående bakskärmarna för att ej få stenskott). Är det någon som vet var man får tag på såna? /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! | |
|
Jag kommer inte ha dom sittandes på jämt, men vill ha såna att sätta dit om man ska köra långsträckor eller så för att spara lite på lacken. /Magnus www.snajdarn.se Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
Dom länkarna hade jag faktiskt :-) Tänkte om nån har koll på om man kan få tag i dom i sverige eller tyskland så man slipper beställa från USA? Behöver dom hyfsat snart... /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Hör efter på någon firma som håller på med bilreklam de brukar ha magnetisk vinyl de kan lägga valfri folie på färgad eller krom. |
|
|
Jaså... hmm... Tack för tipset... ska kolla upp det. Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Z3 Magnus: jag är också ute efter ett par stone guards så säg gärna till om du hittar några närmare än USA. Jag hittade ett par i Holland för 44€ + 13€ i frakt med andra ord närmare 600 SEK. Länk mvh/rolle |
|
|
Hej! Är det USA som gäller om man vill ta hem stänkskydd? Är det någon som har gjort det? Vad kostar det? |
|
| Som sagt, Holland... | |
| Hej Jag har köpt kromade från USA 350:- Gå in på min sida så ser ni hur dom ser ut.Har äve ett par att sälja som är lite repig dom som sitter på bilen just nu 200:- | |
|
Köpte mina från USA genom ebay. tog en vecka (7 dagar) att få dem. Gav runt 300 som allt vill jag minnas. Kommer ihåg att frakten var 11 USD. Killen som sålde dem hade även en färgkarta över vilka färger man kunde välja emellan. Länk Någon moms eller tullavgift tillkom inte, ren tur förmodligen. Mvh/Rolle |
|
|
Det verkar som att det är bara fraktkostnaden som skiljer. Fick en offert för frakten på $50 från USA inkl försäkring och det skulle ta 6 dagar att få hem. Det baserades på leverans av både stänkskydd och magnetisk stoneguard. Lite dyrt tycker jag. Totalt blir det ju närmare 700:- |
|
|
Hej Art Vill du ha kromade eller svarta? //Massa |
|
|
Hej Massa! Jag vill ha svarta eftersom bilen är svart. MVH |
|
|
Beställde precis stoneguards och stänkskärm från USA. Fick en offert på ca. 1000:- i Sverige för att sätta dit "helikoptertejp" så det blev ändå billigare trots frakt mm. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.