|
|
|
|---|---|
|
Då var man med bil igen, och vilken bil. Fy fan vad rolig, syns på banträffarna framöver. Mer bilder kommer att komma imon, efter en resa på 30 mil så skäms man nästan att visa upp den, riktigt smutsig. Daniel Länk | |
|
Grattis till bilen, väntar med spänning på bilder. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Länk en bild finns nu uppe Dallas Länk |
|
pg_ice |
Grattis! den ser ju riktigt fin ut är den helt original ? |
| riktigt snygg :D bara att gratulera | |
|
Grattis Daniel, jag vet hur länge du har letat. Den ser ut att vara mycket fin. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Helt orginal förutom cd spelaren, men den skall bytas mot en org Dallas Länk |
|
|
Grattis! Ska bli skoj att se den. Ser fin ut det lilla man ser. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Nu ligger de mer bilder uppe. under sommaren så blir de bankörning. under vinter kommer den fixas till med nya lyktor fram, ev 97:ans grill och allmän uppfräschning. Dallas Länk |
|
|
Grattis till en riktigt skojig bil!! Du lär få många trevliga minnen bakom ratten. |
|
pg_ice |
inte för att klanka ner på bilen 328CIA men byt ut bussratten mot en M Tech2 om du ska köra aktivt :) |
|
Grattis till kärran, skönt att letandet är över? Den ser kanonfin ut, ser fram emot en visning på BMW-träffen! /Zlatan |
|
|
Pg_ice. den kommer att bytas ut Dallas Länk |
|
|
E det inte dags att byta nickname nu?!! :) Grattis till en fin bil! |
|
|
Byta nickname, jo då, när jag reggade mig här så skrev jag ju in billmodellen i den rutan. de går inte att ändra heller. får leva med de Dallas Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.