|
|
|
|---|---|
|
Min kompis funtar på att köpa en bil för en bra slant lax på Jessicas Bilexport.Nån som vet nåt om dom? Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! | |
| Jag vet inget om firman men bara genom namnet så hade jag kollat bilen extremt noga innan jag köpt den. Ringt verkstäderna som har stämplat i serviceboken. Ringt tidigare ägare etc. | |
|
Länk Mina bilar: Länk |
|
|
Efter att ha läst omdömena på nätet så framstår de som första klassens skojare. För jäkligt att de bara skiter i reklamationer på bilar de har sålt. För ett tag sedan annonserade de också ett gäng mercedesar som det såg ut som att de hade haft djurpark inuti så slitna var de. Mätarställningar? Alla runt 13.000 mil... //Lövet |
|
Transocean |
Exporterar eller Importerar "Jessica"? Är Jessicas affärside -den sista idioten har ännu inte fött? |
|
Tror dom har bytt namn nu till "Louise Bilsalong" ! Vilken fantasi dom har ! |
|
|
Länk Titta under fliken "kontakta oss". Kanske fördomsfull, men "butiken" ser inte direkt förtroendeingivande ut.. |
|
|
Ligger i mina trakter. Jessica tar nog omvägar runt sin egen firma om hon skulle se hur det är. Dagens snabba cash samhälle gör att sådana hära förekommer. Anders72: Tyvärr så besannas dina fördommar.... Annars menar ajg att fördommar är omedveten rädsla.. som rasism ungf.... tolka detta som ni vill Mvh Asken |
|
|
Jag försöker alltid ge alla minst en chans ;) Kanske skulle kunna titta på en bil där, men utan för stora förhoppningar och med detektiv-luppen i högsta hugg. Men med ditt utlåtande, Asken skulle jag nog låta bli. Håller med om synen på fördomar helt, men får ibland kämpa lite med att tränga bort dom.. |
|
|
Det slår aldrig fel att vimplarna hänger där..:DD M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Dra upp ljudet och prova att gasa lite med E46-caben genom att dra muspekaren över den. Tycker mig höra nåt litet gnissligt missljud där. En spännrulle? Något annat lager? Drivremmen? Tyskimport, säkert mätarskruvad...;) |
|
|
Tvivelaktigt!!! När man inte ens kan stava rätt i sin annonsering bör man höja på ögonbrynen. NoFear, kör med insidan. |
|
|
Det är lite konstigt, denna bil har enligt annonsen reg.nr USS 449 Länk Och denna har reg.nr USS 444 Länk Det skiljer dessutom 20000:- i pris. BMW CS #5206 |
|
|
christer: regnumret är ju fullt synligt i båda annonsernas bilder så det är samma bil dock är det specialpris (veckan ut ;) på den senare annonsen. Det regnummer som handlare (måste?) ange i annonserna är ju ofta långt ifrån verkligheten även om just dessa vara ganska nära... ___ //Ulf |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.