|
|
|
|---|---|
|
Vindrutetorkarna har lagt av på min 525i Touring. Nästan i alla fall... Dom går på högsta hastigheten, men inte på normalfart eller intervall. Spolningen fungerar inte heller och dom går inte om man trycker spaken neråt för att få ett slag med dom. Har sökt lite i forumet och några har haft liknande problem och då har det varit ett relä under baksätet, men då har inte elhissarna och takluckan fungerat heller, men dom är OK på min bil... Tips och idéer uppskattas. Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. | |
|
Kolla säkring 24,annars kan det vara att du köpt en Benz som gör att BMen surar lite:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Hehe, ja den kanske har blivit avunsjuk på Mercan :) Fast jag har ju kostat på bra mycket mer pengar på BMW:n (service, kylare och vattenpump), så den borde inte vara så grinig ;) Ska kolla säkring 24 i morgon em. Trodde inte det var en säkring eftersom torkarna ändå går på högsta hastigheten... Tack Micke! The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Det var mycket riktigt säkring 24 som hade gått. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.