|
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihopa. Funderar på att köpa dessa framlyktor Länk från RealCar , är det någon som har köpt dessa i såna fall hur är kvaliteten och passformen? Dom ser ju rätt bra ut och på köpet slipper man ju dom oranga blinkersglasen :) //Daniel | |
Mattias_johan |
Vet tyvärr inget om lampan men du kan spara några hundralappar om du kollar runt lite. Så gott som alla stylingfirmor har den här modellen. |
|
Hörrudu. Dom där ser mycket bättre ut på en svart bil, eller hur? :-) Skämt åsido, jag är bra sugen jag med...... |
|
|
Mattias_johan: Jaså vilka fler har den då, tycker mig inte ha sett hos någon annan. Magirus: Hehe... det finns ju en modell med svart innanmäte också, den lär väl passa som handsken ;) //Daniel |
|
|
bara bra erfarenheter med RealCar, den i Västberga alltså, alltid en trevlig pratstund, grejer har alltid hållt som det lovats |
|
|
Jag har köpt dessa lyktor och de ser mycket bra ut, har inte hunnit montera dem ännu så jag kan inte svara ang passformen men kvalitén verkar bra. Jag köpte mina på ebay.de, sök på "z3 angel". Betalade lite drygt 2000kr inklusive frakt och det tycker jag dom var värda! Ha det! |
|
|
Ska beställa mina i veckan, blir från Tyskland naturligtvis. En bekant har redan köpt och monterat på sin. Blev såld när jag fick se dem i verkligheten, riktigt snygga på bilen. Har redan köpt Xenonkonvertering som skall monteras i de nya strålkastarna. Mvh Henrik |
|
|
Tack för svaren grabbar, hittade lite på både länken och på ebay nu är det bara o handla.... :) //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.