AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.166

Kvalitet på framlyktor från RealCar?

to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Hejsan allihopa.

Funderar på att köpa dessa framlyktor Länk från RealCar , är det någon som har köpt dessa i såna fall hur är kvaliteten och passformen?
Dom ser ju rätt bra ut och på köpet slipper man ju dom oranga blinkersglasen :)

//Daniel
Mattias_johan
Vet tyvärr inget om lampan men du kan spara några hundralappar om du kollar runt lite.
Så gott som alla stylingfirmor har den här modellen.
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Hörrudu. Dom där ser mycket bättre ut på en svart bil, eller hur? :-)
Skämt åsido, jag är bra sugen jag med......
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Mattias_johan: Jaså vilka fler har den då, tycker mig inte ha sett hos någon annan.

Magirus: Hehe... det finns ju en modell med svart innanmäte också, den lär väl passa som handsken ;)

//Daniel
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
bara bra erfarenheter med RealCar, den i Västberga alltså, alltid en trevlig pratstund, grejer har alltid hållt som det lovats

Z3
13
Z3 Henrik
Z3 Coupé 2,8 -99
Jag har köpt dessa lyktor och de ser mycket bra ut, har inte hunnit montera dem ännu så jag kan inte svara ang passformen men kvalitén verkar bra.

Jag köpte mina på ebay.de, sök på "z3 angel". Betalade lite drygt 2000kr inklusive frakt och det tycker jag dom var värda!

Ha det!

so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Ska beställa mina i veckan, blir från Tyskland naturligtvis. En bekant har redan köpt och monterat på sin. Blev såld när jag fick se dem i verkligheten, riktigt snygga på bilen. Har redan köpt Xenonkonvertering som skall monteras i de nya strålkastarna.

Mvh Henrik
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Tack för svaren grabbar, hittade lite på både länken och på ebay nu är det bara o handla.... :)

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.