|
|
|
|---|---|
| Är intresserad av att köpa en M5 e39, och med på utrustningslistan är dubbelglasrutor. Men det ser inte bra ut. Längst upp på rutorna är det som att limmet släppt mellan rutorna.. ser ut ungefär som silikon utsmetat mellan rutorna. Nån fler som varit med om det? Vad är lösningen? Går det dela på rutorna själv? Måste jag byta alla sidorutor på bilen? Tacksam för svar... Mvh | |
|
ja skulle råda dig att köpa en utan.jag va o titta på några innan ja köpte min o dem flesta hade som du beskriver såg inte alls bra ut även pixelfel i lilla färdatorn har drabbat många ..men hittar man nån med dubbla glas så är det ju ett + när de gäller att inte få in ljud i bilen men vem vill inte höra v8 muller?:) sen om det går att dela på rutorna vågar ja inte svara på.. |
|
|
MIn har dubbelrutor och det ser hur bra ut som helst. Bra när man har barn. Mvh |
|
|
Dubbelglas går inte att dela. Utan man får byta rutor om de börjar bli defekta. Mullret hör man oavsett dubbelrutor eftersom mullret kommer bakifrån och inte från sidorna. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Och är det mullret man är ute efter så kan man ju öppna rutorna litet. Dessutom ett tips om Du har fällbart baksäte: Fäll ner det så mullrar det bättre.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.