AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
984

nya angeleyes på e36

hej

Jag tänkte köpa ett par angeleyes och undrar därefter hur ljuset blir genemot original?

Och så undrar jag vart man ska köpa dom ifrån, realcar waarwest etc, tänkte då främst på om det är någon skillnad på dom eller om det är samma märke?

tacksam för svar

mvh
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Så här ser det ut på min e36:a Länk Dom är köpta på Xenonkungen för 695:- Länk

BMW CS #5206
loftahammar
så här ser det ut på min Länk , det är samma som tex www.stytun.se säljer, tyckte att det blev bättre ljus än original...

Mvh Robban

Länk
fan va gött, hade dock tänkt mig i chrome (lr hur de stavas) versionen !

men ska kolla runt lite, tackar !
gretzky
Ebay tyskland klart billigast! Lofthammars ser exact ut som mina inpro som jag betalade ca 1700 för inkl, dimljus och frakt.
Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Köpte från dessa:
Länk

Oneblock med angeleyes i kostade mig 1250:- inkl glödlampor (medföljer) och allt kopplat o klart till e36 touringen (-96)

Är dte till E30 är dom lite dyrare än till e36'an men vad sånna kostar i sverige har ja ingen aning om..
Länk

Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Ja och ljuset blev en hel del bättre men det beror ju knappast på det du söker, angeleyes, men halv/helljus blev klarare och har bättre sken.

Fyfan va billiga dom var där ! synd att dom inte hade chrome versionen till coupe, men black blir skit bra det med. Hur mkt kostade frakten btw?

Oj va dum jag e ! hittade dom ! ska ta mig tusan beställa, men vad blev frakten och hur länge tog det?

mvh
Och antar att det är två st enheter man köper och inte en :)?
yttryck
en fråga dock angående oneblock,., för 1250:-
Klarar dessa lampor besiktningen som säljs av T&W shop..?
behöver själv nya strålkastare,, original beggade kostar mer
än vad dessa kostar nya,.,,hur är kvalitén ?
/igor
BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
Kopplade ni in era lampor direkt med kontakterna eller fick ni löda på några separata kablar till ringarna? Jag har nämligen inte lyckats koppla in mina ringar ännu och vet inte riktigt vilken spänning dem behöver. Någon som vet?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.