|
|
|
|---|---|
|
Hejja! Köpte en 2001 M3 E46 i fredags som är utrustad med handsfree. Problemet är att luren saknas... Någon som vet hur jag kan ta redan på vilken lur jag behöver. Har kollat, men det står ingenstans i bilens papper/böcker, bara att den har handsfree. Kontakten är tunn och ca 10mm bred med ordet "TOP" på ena sidan. Hoppas på god hjälp :)) /Berca | |
|
Har lagt ut en bild på kontakten så kanske identifikationen går lättare :) www.nordicaudi.com/php/files/872608-DSC01173.JPG /Berca |
|
|
Råder dig att ta kontakt med lokal BMW verkstad, de hjälper dig säkert. Eller kontakta tidigare ägare, denne borde väl veta. Är det kanske anslutningen till ngn mobiltfn, Liknar Siemens?? NoFear, kör med insidan. |
|
|
Hej, Den liknar kontakten till följande telefon: Länk Som jag hade i en E39 från 2000. Ge oss en bild på hur facket för telefonen ser ut så kan jag nog besvara din fråga. /Andy |
|
|
Håj igen! Här är fästet i bilen... någon har föreslagit Motorola V50 oxå... www.nordicaudi.com/php/files/872907-Tele.JPG /Berca |
|
|
Tippar på V50 jag med, hållaren passar inte till den äldre som jag skickade länk på. /Andy |
|
|
OK... Tack så mycket, då är jag en liten bit på väg... stämmer det att det måste vara en speciell BMW mjukvara i telefonen för att allt ska fungera som det ska? /Berca |
|
|
Till den äldre 8700 modellen var det så, tror även det gäller de nyare. Annars funkar inte interaktionen med navigator eller MID. /Andy |
|
|
Tja! Då har jag fått tag på en original BMW/Motorola V50 telefon, tyvärr hör inte personen i andra änden vad jag säger. Jag hör klockrent dock... någon som kan pitcha lite idéer? :) Tangentljud hörs oxå... /Berca |
|
|
Smuts i micen? /Andy |
|
|
Mic sladden var urdragen... lätt fixat... nu funkar allt!! :) /Berca |
|
|
hej tar upp denna gamla tråd igen... jag sitter med samma fack och kontakt på en 325 touring -02...vad jag undrar är vart du fick tag på telefonen? |
|
|
Hej! Jag hittade en sida i UK som hette nått i stil med Bimmer bricks eller nått liknande... det är nått år sedan så jag minns inte riktigt. Hoppas det gav något... /Berca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.