|
|
|
|---|---|
|
Nu måste jag få veta var det finns eller hur man gör vita blinkers i bak på en e34 Touring. Jag har sökt här på forumet men jag hittar ingenting. Hittar bara en massa gamla trådar där länkarna inte fungerar vart dom tipsade då om vart man kunde köpa blinkers. Nu måste ni hjälpa mig, för det måste ju finnas?! | |
|
Ring till radicast.se __ /Chrille |
|
|
Hej Det fnns inga kvar nu, en de kommer tillbaka, kolla hemsidan nom några månader, Vänliga Hälsningar Daniel Blomqvist www.radicast.se daniel@radicast.se 070-6260816 (vardagar 12-17.00) |
|
|
800:- tidigare, men de kommer nog att hamna på 900:- nu -- Vänliga Hälsningar Daniel Blomqvist www.radicast.se daniel@radicast.se 070-6260816 (vardagar 12-17.00) |
|
| Skickar in de svar jag fick från dem nyligen. De vita är på G men ju fler som visar intresse desto bättre då kanske det går fortare. Mvh Mattias | |
|
Ok. Men det låter ju bra, då är det på ingång iaf så man vet. Jag var in på radicast.se men jag kunde inte se att det fanns delar till e34:an, men det kanske är för att dem var slut. Skriv här när du fått in nya till e34:an. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.