|
|
|
|---|---|
|
Finns dom i olika färger? Har sett flera som har typ mörkgrå nyans,mycket mörkare än dom som sitter på min bil. | |
|
Det är riktigt att dom finns i två nyanser. Min har också den ljusare. När jag fick mina renoverade i höstas så frågade fälgkillen vilken nyans jag ville få dom lackerade i. Jag valde givetvis samma som jag hade. Enligt fälgkillen så hörde nyansen ihop med om bilen hade shadowline eller chromeline och enligt honom skulle bilar med shadowline ha den mörka och chromeline den ljusa. Detta är jag själv tveksam till då min är shadowline och har dom ljusa och jag har sett hur många shadowline som helst med den ljusare nyansen. Såg en chromeline till salu som hade den mörka nyansen så det kanske var fälgkillen som blandade ihop begreppen... ___ //Ulf |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Håller med programmer det finns em ljusare o mörkare nyans men varför har jag ingen 100% förklaring till heller bara att noterar att det är så. Den ljusare ser ut så här som jag noterade hos BMW solna 2003 Länk Och hur skulle man veta vid nybeställning vilken nyans man skulla ha, då reserdelsnumret var det samma mig vetligen?? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.