|
|
|
|---|---|
|
På displayen till radion försvann valet "CD" en morgon och jag vet inte vad felet är, man kan inte trycka ut cd växlaren heller. Jag gissar att det är en säkring som gått, har kollat säkringsboxen under huven och den över batteriet men alla säkringar ser hela och fina ut. Finns det fler man kan kolla någonstans? Andra anledningar till problemet? Kollat runt på forumet men hittade inget som hjälpte tyvärr. mvh johannes | |
|
Hej, På de flesta cdväxlarna så sitter det en säkring på undersidan av cdväxlaren också. /Andy |
|
| sitter bakpå där sladdarna går in. | |
|
min dog idag.. samma gick ej att välja cd längre men ejekta gick bra... hmm ? Väl utrustad 7:a ! |
|
| Kan vara värt att kolla anslutningen till växlaren i bagaget, speciellt om man har gamla baklampor som släpper in fukt i bagaget, hade samma bekymmer på min E38 -96, det visade sig att det var fukt som oxiderat kontakterna i skarvdonet....växlaren va heldöd, lödade om kablarna sen funkade allt igen! | |
| Läste nånstans att det kan vara kulorna som hindrar att mer än en skiva dras fram i magasinet som e skurken, testa med annat magasin. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.