|
|
|
|---|---|
|
Tjo:D Har en bmw m5 e39, som ja tycker låter lite för lite, så undrar om nån vet vart man kan köpa antingen ett sportavgassystem till den lr har andra förslag hur ja ska göra? Vill helst inte kapa i orginalsystemet, Tipsa gärna om hemsidor om ni vet nått :D Tack på förhand Mvh Fr3dd4n See ya ;) | |
|
www.beastpower. Hade ett par remusburkar till e39 m5 men hann aldrig få på dem på bilen innan den såldes. Fick 5000:- för dem. |
|
|
Hadde eisenmann slutburkar på min förra lät riktigt gött... Men ändå inte för mkt på landsväg .... MVH John |
|
|
Dom där system kostar ju satan om man ska köpa helsystem. Ingen som vet något företag som bygger egna till ett bättre pris ? Mvh |
|
|
Kör Supersprint själv, låter riktigt brutalt. Dock kan jag rekomendera Uppsala Avgasteknik, vet fler som kommer därifrån toknöjda, så även jag med min M5 E34! Vettiga priser minst sagt. |
|
| Jag kör oxå Supersprint....Håller med Delonge..Låter riktigt bra... | |
|
jonasjag bjuder 3000kr för dina remus burkar om dom i okej skick? du kan köpa helt nya för 6000kr på e-bay se länk. om dom i nyskick kan jag betala lite mer... Länk |
|
| läste fel ! | |
| Ni som har supersprint har ni helsystem eller från katten? | |
| Än så länge har jag bara från katten,men skall beställa Sueprsprint grenrör samt 100 cells racekattar nu till våren | |
| Från katten kostar de ca 16 papp,grenröret går loss på ca 25 papp och 10 cells racekattar går loss på ca 11 papp | |
| Jag håller på att ta fram bakre ljudämpare i rostfritt till min. ska fräsa pressverktyg för gavlarna nu. om intresse skulle finnas av köp av likadana så kan jag kanske tänka mig att göra fler. maila mig på andreasluthman@hotmail.com | |
|
Allt är intressant om priset är rätt och "soundet" på dem såklart Dan Helsingborg Kör BMW M5 och Audi A4 |
|
| Kör Headers, X-pipe & slutburkar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.