|
|
|
|---|---|
| funderar fortfarande på mitt bilköp. ägaren påstår att det är m5 fälgar, jag säger m3. fälgarna sitter på en e 39. bild finns på blocket insänd 7 april, den står i östergötland för 84 000 kr. har han rätt? | |
|
Antar att det är dessa du menar: Länk Det står 17" M5 originalfälgar. Ägaren har dålig koll på läget. Det är för det första inga originalfälgar alls utan kopior. Det är dessutom kopior på E36 M3 3.2 Sedan. Originalfälgar hade inte passat på en E39, då inpassningen blir helt fel och centrumhålet hade varit allt för litet för att passa på en E39. __ Min bil: Länk |
|
| Tusen Tack kopmis! | |
|
Dock jäkligt trevliga fälgar, hade dom på min 323:a. Vet inte hur det är med fälgarna i fråga men i orginalutrörande är det väll även olika dimension fram och bak? Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Jo jag varit o tittat o kört bilen.den funka som den skulle och var fin som få,men däcken och fälgarna var jätteslitna plus att ägaren vägrade ge sig om att det var kopior av en m3 fälg trots bevis. han var bombsäker på att det var m5 orginal. det blev lite dålig stämning. men som sagt, med lite jobb och nya däck skulle det bli finfint. prutandet gick inte så bra så det blev inget köp iallafall. Tusen tack till alla som hjälpt mig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.