|
|
|
|---|---|
| Såg en film på youtube där 3,2 e36 snarare gick bättre än e46 så går dom likvärdigt eller hur är det. Kände att det är ett naturligt steg o ta från min e36 men är det ingen skillnad motormässigt är det ju tråkigt, trodde dom hade 25hk mer o lägre vikt? | |
|
Frisk M3 3,2 va Frisk M3 E46 coupe brukar vara spikjämnt med lite fördel för E46:an i höga farter. Cab:ar får se bakljusen på e36:an Henrik |
|
|
aero tk du har säkert sätt de här filmen Länk Länk e36 3.2 är chippad och går bättre än vilket orginal som helst medan e46 är helt orginal men är fortfarande lite snabbare beroende från vilket intervall man startar. men ganska jämnt ändå. samma e36 mot 500hk rs4 Länk |
|
| OJ OJ OJ vad m3an imponerar e36an alltså | |
pg_ice |
E46an väger väl 100kg mer än E36an? då behvös det mer än 25hp extra för att dra nytta av mer effekt |
|
Ingen som har nån race-film mellan E46 M3 Coupe och E46 M3 Cab? // M.V.H. Daniel |
|
|
E36an tillhör flåklypa här på forumet,den går riktigt bra kan jag säga. Jag har tidigare varit ägare till RS4an men filmen spelades in var det en gemensam kompis till flåklypa och mig som ägde audin. Vi körde också hans E36 mot min E46 Coupe SMG som jag ägde för nåt år sen och det var helt jämt mellan 50-250. Mvh Fredde Kör Porsche 996 Turbo |
|
|
Debren. Det var Volvon som körde emot M3 e46 SMG. ;-) Flåklypa |
|
|
Till trådskaparen. Ta inte steget till e46 för rakt fram prestandans skull, inte heller för bankörningens skull även om e46 förmodligen är lite snabbare på bana. Det som skiljer mest i mina ögon är att e46an är en mycket modernare och snyggare bil. Jag hade själv funderingar på att köpa en M3 e46 men när jag tänker efter vad jag har bilen till så är det inte värt pengarna. Sen gillar jag 4-dörrar och ingen förväntar sig att en e36a skall åka fort. Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.