|
|
|
|---|---|
|
Känns så skönt att ha en fin bil. Köpte en 320i -01 med 13600 mil på mätaren fullservad , med bra utrustning. sportstolar multiratt asc ac jätte fin i lacken inte en rostbubbla någonstans på hela bilen , Priset 81 tusen kr , känns som bra vad tycker ni? låter de bra? Hade en 316 -93 innan som jag sålde för 18. Vilka problem är vanliga på den här bilen? Ni som har liknande modeller. | |
| Har inte en liknande bil själv, men det blir nog jävligt roligt,lycka till........ | |
|
Modellen du köpt kallas e46 och har framförallt "problem" med rost och länkarmarna. bilen är känsligast för rost vid motorhuven där plåtkanten möter lyktorna och bakluckan. Dock har jag aldrig råkat ut för detta på min bil. Hoppas du är nöjd med den! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
gretzky |
Och fjädrar bak som går av, samt att rätt många verkar ha problem med att vatten tar sin in via dörrarna till golvet. |
| Lycka till med den! Köpte själv en likadan, men ett år äldre och bara hälften av milen än din , sent i höstas. Och än så länge är jag hur nöjd som helst. Så nöjd attt nästa vecka kostaar jag på den en rostskyddsbehandling på ett Dinitrolcentrum. | |
|
bilen känns så skön , verkligen nöjd. vill aldrig byta märke ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.